LE FORUM DE CYRINE, PAR CYRINE POUR CYRINE
 
CYRINE ON A DECOUVERT TON PETIT SECRET Hihihihihihi

Partagez | 
 

 ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
AuteurMessage
Christopher Steadworthy
❀❀❀


avatar

Masculin
▌MESSAGES : 787
▌LOCALISATION : Tout près du manoir , terré dans les ténèbres .
▌JOB : Etudiant en sciences politiques
▌EN CE MOMENT : Monte sa révolution.
▌JUKE-BOX : Sean Paul > Touch the sky
▌AVATAR PRIS : Hunter Parrish

Relations & Informations
» Humeur:
46/100  (46/100)
» Arme / Pouvoirs :: Capacité à communiquer en montrant des images rien que par le toucher .
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Lun 28 Mai 2012 - 11:28

Welcome here

• • •

You're my moonlight, You're my sunlight.

Revenir en haut Aller en bas
James Taylor
❀❀❀


avatar

Masculin
▌MESSAGES : 1501
▌LOCALISATION : Beverly Hills
▌JOB : Directeur de la maison de Disques Taylor&Co - Musicien
▌EN CE MOMENT : Prépare la pub de 'James' avec Lily aux Bahamas
▌JUKE-BOX : Lenny Kravitz - American Woman
▌AVATAR PRIS : Ryan Gosling

Relations & Informations
» Humeur:
26/100  (26/100)
» Arme / Pouvoirs :: Ses atouts de vampires et un don innoui pour la traque !
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Lun 28 Mai 2012 - 14:22

Bienvenue parmi nous Very Happy

• • •


“You came to me like a dream” You are the flame in my heart. You light my way in the dark . You are the ultimate star. You lift me from up above. Your unconditional love. Takes me to paradise I belong to you and you you belong to me too. You make my life complete. You make me feel so sweet . You make me feel so divine . Your soul and mind are entwined before you I was blind, but since I've opened my eyes and with you there's no disguise, so I could open up my mind . I always loved you from the start but I could not figure out that I had to do it everyday so I put away the fight .

The love of a family is life's greatest blessing.
Revenir en haut Aller en bas
Austin K. Wards
❀❀❀


avatar

Masculin
▌MESSAGES : 1365
▌LOCALISATION : Villa sur Bervely Hills
▌JOB : Etudiant en Cinéma et acteur
▌EN CE MOMENT : Ne sait plus quoi penser de son amitié avec Josh
▌JUKE-BOX : B.o.B - So Good
▌AVATAR PRIS : Matt Dallas

Relations & Informations
» Humeur:
20/100  (20/100)
» Arme / Pouvoirs ::
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Lun 28 Mai 2012 - 14:25

Bienvenue Elena Smile

• • •

You put your love upon me.
I won't mistake you for problems with me. I won't let my moods ruin this, you'll see. I won't take everything good and move it away. I won't be left dancing alone to songs from the past. Would you stay home and keep our memories warm with me? Would you give all your love for a run at the past with me?


Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Lun 28 Mai 2012 - 19:34

Merci à vous trois .

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Logan C. Rockwell
❀❀❀


avatar

Masculin
▌MESSAGES : 123
▌LOCALISATION : Beverly Hills
▌JOB : Mettre en scène mes pièces de théâtre, et autant d'autres projets en ce moment.
▌EN CE MOMENT : Etudiant en Théâtre / Membre des Beautiful People et des Artists
▌JUKE-BOX : New age - Marlon Roudette
▌AVATAR PRIS : Cory Monteith

Relations & Informations
» Humeur:
60/100  (60/100)
» Arme / Pouvoirs :: Human
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Lun 28 Mai 2012 - 20:36

Welcome here. Amuses toi bien parmi-nous Very Happy

• • •
YOU'RE FIREWORK ✝ We were the kings and queens of promise, we were the victims of ourselves maybe the children of a lesser god between heaven and hell. Into your eyes, hopeless and taken, we stole our new lives through blood and name in defense of our dreams --- hellsangels
Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Lun 28 Mai 2012 - 20:53

Merci beaucoup I love you .

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Matthieu Dovilles
❀❀❀


avatar

Masculin
▌MESSAGES : 1861
▌LOCALISATION : Au Sud
▌JOB : Chasseur
▌EN CE MOMENT : S'est vu mourir.
▌JUKE-BOX : Bastille - Overjoyed
▌AVATAR PRIS : Gaspard Ulliel

Relations & Informations
» Humeur:
10/100  (10/100)
» Arme / Pouvoirs :: Une arme .
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mar 29 Mai 2012 - 22:22

J'aime beaucoup ta fiche Very Happy
Il me tarde d'rp avec toi

• • •

« Dans les ténèbres, à chacun son destin. »


Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mar 29 Mai 2012 - 23:18

Je suis contente que tu aime I love you .
J'ai trop hâte de rp avec toi aussi (;

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Andrea Rhodes
❀❀❀


avatar

Féminin
▌MESSAGES : 778
▌LOCALISATION : Devine ;)
▌JOB : Etudiante en art du spectacle
▌EN CE MOMENT : Totalement ivre face à Seth dans une ruelle sombre.
▌JUKE-BOX : Ed Sheeran - Lego House
▌AVATAR PRIS : Dianna Agron

Relations & Informations
» Humeur:
10/100  (10/100)
» Arme / Pouvoirs :: Ses pompons
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mer 30 Mai 2012 - 19:53

Elena Bienvenue parmi nous !
Réserves moi un bon lien, j'en avais un super avec l'ancienne love

• • •

Once upon a time something happened to me. It was the sweetest thing that could ever be, it was a fantasy, it was a dream come true… it was the day I met you

Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mer 30 Mai 2012 - 22:47

Merci beaucoup I love you .
Je t'en garde un bien au chaud alors yeah .

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Maria Sanchez
❀❀❀


avatar

Féminin
▌MESSAGES : 1528
▌LOCALISATION : Neptune
▌JOB : Styliste
▌EN CE MOMENT : A peur des démons du passée
▌JUKE-BOX : Jet Lag - Simple Plan
▌AVATAR PRIS : Selena Gomez

Relations & Informations
» Humeur:
100/100  (100/100)
» Arme / Pouvoirs :: Ma créativité
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Ven 1 Juin 2012 - 0:25

Bienvenue a toi !

Super choix ! Embarassed

• • •
« Everyday should be a new day to make you smile and find a new way of falling in love. I could fallen in love. Out of our minds, and out of time; Wishin' I could be with you to share the view. We could've fallen in love »
Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Sam 2 Juin 2012 - 1:40

Merci beaucoup I love you .

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Eileen L. Adamov
❀❀❀


avatar

Féminin
▌MESSAGES : 171
▌JUKE-BOX : Dance In The Dark - Lady Gaga
▌AVATAR PRIS : Teresa Palmer

Relations & Informations
» Humeur:
10/100  (10/100)
» Arme / Pouvoirs ::
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Sam 2 Juin 2012 - 4:21

Bienvenue Elena =)

• • •
Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Sam 2 Juin 2012 - 12:55

Merci beaucoup I love you .

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Aleksandr Y. Petrov
❀❀❀


avatar

Masculin
▌MESSAGES : 775
▌LOCALISATION : Neptune
▌JOB : Etudiant en médecine
▌EN CE MOMENT : Combat aux côtés de ses confrères et consoeurs contre l'arrivée du Mal sur Terre.
▌JUKE-BOX : Scott Weiland - Breath
▌AVATAR PRIS : Aaron Johnson

Relations & Informations
» Humeur:
20/100  (20/100)
» Arme / Pouvoirs :: Une arme bien chargée !
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Dim 3 Juin 2012 - 22:40

Bienvenue parmi nous Smile

• • •


Feel the vibe, feel the terror, feel the pain it's driving me insane. I can't fake for God's sake, why am I. Driving in the wrong lane, trouble is my middle name but in the end I'm not too bad. Can someone tell me if it's wrong to be so mad about you. Mad about you.

Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Dim 3 Juin 2012 - 23:42

Merci beaucoup I love you .

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Penny A. Silverstone
❀❀❀


avatar

Féminin
▌MESSAGES : 1924
▌LOCALISATION : Beverly Hills
▌JOB : Mannequin à Mode , chroniqueuse à Lifes et assistante du directeur de l'hôtel Hilton
▌EN CE MOMENT : Essaye de tout reprendre à zéro
▌JUKE-BOX : Madonna - Turn Up The Radio
▌AVATAR PRIS : Katie Cassidy

Relations & Informations
» Humeur:
37/100  (37/100)
» Arme / Pouvoirs :: Mon red lipstick baby =P
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mar 5 Juin 2012 - 12:59

Bienvenue Elena
Magnifique choix de scénario J'aime ton avatar en plus
Bon courage pour la suite

• • •

i should not have let you go, so i crawl back into your open arms.
i cheated myself, like i knew i would, i told ya, i was trouble, you know that I'm no good.


Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mar 5 Juin 2012 - 13:04

Merci beaucoup jolie blonde et j'ai terminé ma fiche I love you .

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Justin Thomas
❀❀❀


avatar

Masculin
▌MESSAGES : 3894
▌LOCALISATION : Appartement sur Tree Hill
▌JOB : Etudiant en Cinéma.
▌EN CE MOMENT : Bosse sur son projet de fin d'année.
▌JUKE-BOX : Skrillex Ft. The Doors - Breakn' a Sweat
▌AVATAR PRIS : Tom Sturridge

Relations & Informations
» Humeur:
30/100  (30/100)
» Arme / Pouvoirs ::
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mar 5 Juin 2012 - 14:34



    Your Destiny




    Welc' Elena

      YOUR DESTINY welcomes You ❧

      C’est moi qui vais m’occuper de ta fiche cheers

      Alors avant tout de chose , merci de ton inscription

      Voici quelques liens utiles à consulter ;
      Règlement
      Contexte
      Special Links où tu pourras trouver les liens les plus importants du forum .
      Le Twitter d'YD , pour être au courant des principales nouveautés et des évènements qui régissent le quotidien de Your Destiny; mais tu peux aussi consulter le JOURNAL D'YD qui te permettra également de tout savoir sur le forum, sur les groupes, mais aussi sur les activités en cours !

      Ensuite , si tu as des questions n’hésite pas soit à me les poser , mais de toute façon Matthieu sera là pour ensuite t’éclairer sur tout le forum , sur le personnage etc. et pour que tu puisses t’y intégrer facilement. Et pour cela il te prendra en parrainage Smile

      Désolé du retard, j'étais pas chez moi donc je n'ai pas pu m'occuper de ta fiche. Mais là c'est bon, j'ai accès à l'ordi Wink Bref, ta fiche est vraiment bien je trouve Very Happy L'histoire est bien présentée en plus maxwell :p Je te valide Fais toi plaisir parmi nous
      Merci de ne pas enlever le [Vu par Justin] dans la description de ta fiche .










• • •

♠ Cause love is a game to you now.
Going back to the corner where I first saw you. Gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move. Got some words on cardboard got your picture in my hand, Saying if you see this girl can you tell her where I am, Some try to hand me money they don't understand. I'm not broke... I'm just a broken hearted man. I know it makes no sense, but what else can I do. How can I move on when I'm still in love with you...

Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mar 5 Juin 2012 - 14:46

Merci beaucoup pour la validation et les compliments I love you .
Je comprends et puis je suis patiente alors j'ai attendu sagement (a).
En tout cas merci beaucoup (;.

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Jayson S. Hemingway
❀❀❀


avatar

Masculin
▌MESSAGES : 392
▌LOCALISATION : Neptune
▌JOB : Etudiant en astro-chimie
▌EN CE MOMENT : A rencontré Eileen.
▌JUKE-BOX : Martin Solveig - The Night Out (Madeon Remix)
▌AVATAR PRIS : Garrett Hedlund

Relations & Informations
» Humeur:
30/100  (30/100)
» Arme / Pouvoirs :: Pouvoir de guérison & hyperkinesis (hyper grande agilité et grande précision. Il anticipe et calcule tout à l'avance. Pour lui, l'environnement est fait de chiffres et est donc compréhensible).
» Your Relations:
MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mar 5 Juin 2012 - 19:03

Bienvenue parmi nous Elena
Grand choix! Bon jeu sur YD

• • •
    Go little bad girl, little bad girl◭ Oh yeah, they tell me I'm a bad boy. All the ladies look at me and act coy I just like to put my hands up in the air. I want that girl dancing over there. Look at her go on the dancefloor. She's amazing on the dancefloor when she moves, girl I want more, keep it going girl, like I got an encore.Shaking her ass from the left to the right moving it round just the way that I like I wanna see her move like a movie on flight. She got it how I want it and I want it all night.
Revenir en haut Aller en bas
Elena A. Gilbert
❀❀❀


avatar

▌MESSAGES : 49
▌AVATAR PRIS : Nina Dobrev.

MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   Mar 5 Juin 2012 - 19:34

Merci beaucoup I love you .

• • •
Elena Aquä Gilbert
So many things to do and say, but I can't seem to find my way, but I wanna know how I know I'm meant For something else, but first I gotta find myself, but I don't know how. I gotta have Roots before branches to know who I am, before I know Who I wanna be.
Revenir en haut Aller en bas
http://rootsbeforebranches.forumgratuit.fr/
Contenu sponsorisé
❀❀❀





MessageSujet: Re: ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ   

Revenir en haut Aller en bas
 

ELENA ◮ « forgiveness is one thing, but revenge is a dish best served cold » TERMINÉ

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 3 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Your Destiny  :: 
THE BEGINNING
 :: » Bienvenue aux USA
-
Créer un forum | © phpBB | Forum gratuit d'entraide | Signaler un abus | Forum gratuit